Bucurestii Vechi si Noi

Marketingul online si internetul simplu

27 ianuarie 2012 Bucurestii Vechi Si Noi A-mestecate

Un articol ceva vreme în urma mi-a dat idea. Evident, dacă era scris de Seth Godin sau oricine altcineva era mai bine:

Definițiile simple:

Observi o femeie frumoasa la un party. Te apropii de ea și spui: “Sunt perfect în pat” – asta se numește Direct Marketing

Observi o femeie frumoasa la un party. Te apropii de ea, vorbești, obții numărul ei de telefon. A doua zi o suni și ii spui: “Sunt perfect în pat” – asta e telemarketing.

Cu băieții la o bere/party și observi o femeie foarte frumoasa. Unul din prietenii tai se duce la ea, arata înspre tine și spune: “El e perfect în pat” – asta este reclama.

Te așezi în mașina, mergi încet prin oraș, iar tuturor de pe strada strigi în gura mare: “Sunt perfect în pat!” – asta este spam !

Din nou la un party, observi o femeie frumoasa. Te ridici de pe scaun, verifici dacă sacoul și cravata sunt ok, la doamna ii deschizi ușa, ii ridici poșeta care tocmai i-a căzut din mană, te oferi sa o conduci acasă cu propria mașină, iar pe un ton glumeț spui: “apropo, sunt perfect și în pat” – Asta este Public Relations (PR)

Și acuma cele care contează mai mult:

Observi o femeie frumoasa la un party. Se așează lângă tine și spune: “Am auzit ca ești perfect în pat” – Asta este Brand Recognition – Recunoașterea mărcii.

Când femeia în cauză, după ce se termina acțiunea iți spune: “Tu chiar ești perfect în pat” – asta se numește Customer satisfaction – Client mulțumit.
Iar dacă ulterior iți devine și soție, asta este – Trust in brand – Încrederea în marcă.

Iar la sfârșit, as adăuga: pentru ca ai ajuns la acest articol prin intermediul internetului, atunci asta se poate numi reclama pe internet

de la IVO BOBAL!

[addtoany]
Mergi pe prima pagina
Bucurestii Vechi si Noi
Bucurestii Vechi si Noi © 2020 . Designed by: Livedesign