NU TE AMENDEZ DACA GANDESTI….

14 decembrie 2011 Bucurestii Vechi Si Noi Pretexte

Spui ca la noi nu se poate: trăi cinstit, civilizat, curat, cu reclame la înghețată care sa fie la înghețată și nicidecum să simuleze sexul oral… nu se poate sa nu fie cu șpagă, pile, bancuri cu politicieni și lista poate continua. Poate așa e, dar la creativitate nu te poate opri sau amenda nimeni și atunci întreb: câți dintre noi am văzut ultima data la TV, sau pe online o reclamă pentru ceasuri ?

Cred ca ultima reclama la ceasuri am văzut-o pe Cartoon Network în zilele lui bune… de atunci nimic. Sunt de părerea că lumea celor care fabrică modelele de ceasuri e ca și a celor care fac moda, adică “îmbrățișezi” noua cămașă/tricou/rochie etc și nu te întrebi de ce este asa ci pur și simplu accepți … Cred că nu observam pentru că toată lumea poarta ceasuri, fie că a costat 50 de lei (ca al meu) sau 50.000 de euro al lui Xulescu, ceasurile se vând, se strică se repară dar idea de bază e ca se vând.

M-am mutat în București cu 4 ani în urma… In primele 6 luni căt am stat aici m-am deplasat peste tot cu metroul, nici nu știam cum arată Bucureștiul pe afara. Si la asta vreau să ma refer: au fost atâtea dimineți când mă duceam cu metroul la muncă împreună cu jumătate din populația dristorului. Pe pe drum mai luam jumătate de București în metrou ca sa ne împingem unul in altul (ca și cum ar fi ceva normal) că doar nu putem să circulăm civilizat și metroul să vină din minut in minut… Dar, urci în metrou și te sprijini de acele inele că doar nu vrei să stai la înghesuială lăngă cineva care întîrzia la muncă și poate nu a apucat sa treacă și pe la duș. Aleg varianta simplă de a mă sprijini de inelul din metrou și a mă holba în gol. Inelele acelea de sprijin sunt atît de normale și logice pentru toți încît nu ne-am fi gândit la ele ca la un instrument/canal de comunicare sau promovare: Iar poza de jos explica cel mai bine la cea ce mă refer eu. Tot ce aș vrea, e să am o fabrică sau un magazin de ceasuri în momentul
acesta – dacă aș avea, atunci aș face așa ceva:

Regula kiss: (keep it simple, stupid)… Imaginea este atăt genial de simplă și de stupidă incăt fiecare sa retină ca a văzut o reclamă la ceasuri.
Ceasuri de vanzare deci ?

DE IVO BOBAL!

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.
Mergi pe prima pagina
Bucurestii Vechi si Noi
Bucurestii Vechi si Noi © 2020 . Designed by: Livedesign