Ghid bancar pentru tratarea reclamatiilor clientilor

14 aprilie 2013 Dan Popa Hymerion

Criza a saracit o buna parte din clientii bancilor. Bancile stiu acest lucru si incearca sa limiteze pe cat posibil nemultumirile, lucru absolut normal pentru orice companie. Daca sunteti intampinat intr-o banca cu zambetul pe buze si indiferent ce ati reclama, vi se spune ca se rezolva, sa stiti ca nu functionarul bancar e neaparat amabil, ci si-a asumat cateva ppt-uri venite de la Centrala.

reclam5

 

reclam 1reclamatii 2reclam3reclam4Restul sunt procese in instanta….

sursa-http://hymerion.ro/2013/04/05/ghid-bancar-pentru-tratarea-reclamatiilor-clientilor.html#more-12674

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.
Mergi pe prima pagina
Bucurestii Vechi si Noi
Bucurestii Vechi si Noi © 2020 . Designed by: Livedesign