Time management: sfaturi despre cum să te organizezi repede și eficient

13 decembrie 2015 Business Cover Actualitate

Studiile arată că petrecem aproximativ 10.400 de zile la birou pe parcursul vieții. La un program de opt ore înseamnă un total de 83.200 de ore. Sau 28 de ani! Acum, întrebarea firească ar fi cât din acest timp este folosit eficient și cât este, de fapt, timp irosit?

Specialiștii susțin că proasta organizare a timpului poate provoca efecte dintre cele mai nocive, care, pe lângă faptul că afectează performanța la locul de muncă, pot degenera în axietate și chiar depresie.

„Este foarte important modul cum ne gestionăm timpul pentru că de el depind reușita sau eșecul nostru, și aici mă refer în special la mediul profesional. Ne raportăm la timp din două perspective: în relația cu ceilalți și în relația cu noi înșine. Respectă, în primul rând, timpul tău și așa vei respecta și timpul celorlalți”, spune Alexandru Bușilă, psihoterapeut și trainer HPDI. Specialistul consideră că managementul timpului poate fi îmbunătățit urmând câțiva pași importanți:

Când vine vorba despre managemetul timpului în relația cu tine însuți, ar trebui să ai în vedere următoarele:

sursa-http://www.businesscover.ro/

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.
Mergi pe prima pagina
Bucurestii Vechi si Noi
Bucurestii Vechi si Noi © 2020 . Designed by: Livedesign