Inițiativa pentru Muzeul Transportului Bucureștean

18 iunie 2020 Andrei Slavuteanul Bucurestii ce se uita, Istorie
Inițiativa pentru Muzeul Transportului Bucureștean – sursa

#V2AHistoryWeek continuă cu #ThrowbackThursday. Revenim pe amplasamentul primei linii pe care au circulat vagoanele bidirecționale de medie capacitate V2A-2S. În anul 1983, linia de #tramvai supranumită astăzi „metrou ușor” arăta foarte diferit.

Pe atunci, linia 41 circula între Piața Scînteii și Șos. Crângași

Pe atunci, linia 41 circula între Piața Scînteii și Șos. Crângași și era deservită de vagoane V2A-2S, întrucât capătul provizoriu de la Piața Crângași nu dispunea de buclă de întoarcere. Un arc peste timp până în prezent, iar „metroul ușor” 41 reprezintă cea mai importantă linie de tramvai din #București, grație căii de rulare separate și a frecvenței de doar câteva minute între garnituri.

Totuși, istoria #V2A nu s-a încheiat încă. Anul 1986 aduce un nou model pe străzile capitalei, despre care veți afla mâine. Până atunci, semnați petiția pentru salvarea ultimului tramvai V2A-2S (cu numărul de inventar #4042), alături de celelalte vehicule de #patrimoniu încă existente în parcul rece al #STB.
https://campaniamea.declic.ro/…/petitie-pentru-infiintarea-…

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.
Mergi pe prima pagina
Bucurestii Vechi si Noi
Bucurestii Vechi si Noi © 2020 . Designed by: Livedesign